iPubLiker İle Facebook Sayfanıza Aktif Üyeler Toplayın


SİSTEM ÇALIŞMAMAKTADIR


Merhaba arkadaşlar, şu son günlerde herkes facebook durum,yorum,fotoğraf,sayfa beğendirme gibi işleri için programlar,siteler araştırmakta.Ben de size bu sitelerden birini vereceğim ve nasıl yapacağımızı anlatacağım.

Öncelikle bu uygulamayı fake bir hesap ile yapın.Eğer bir fake hesabınız yok ise hemen oluşturun.Çünkü vereceğiniz fake hesap için kabul ettiğiniz uygulamalar bir tane değil.Daha sonra http://www.ipubliker.com/ bu adrese gidin.

Karşınıza gelen ekrandan Get Access Token butonuna tıklayın gelen uygulamaya izin verin ve adres çubuğundaki linki kopyalayın ve yazı alanına yapıştırın.Yapıştırdıktan sonra Ok butonuna tıklayın.Bunları yaptıkdan sonra durum id'nizi yorum id'nizi fotoğraf id'nizi ya da sayfa id'nizi girebilirsiniz.ID'inizi girdikten sonra iPubLike butonuna tıklamanız ile işlem başlamış olacaktır.



ID'Leri Nasıl Öğrenebilirim ?


Durum: http://www.facebook.com/WebSehri/posts/444755262203960

Fotoğraf: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=452131198133033&set=a.393778407301646.99722.306461302700024&type=1

Yorum: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=393779307301556&set=a.393778407301646.99722.306461302700024&type=1&comment_id=1527285&offset=0&total_comments=1

Sayfa: http://www.facebook.com/WebSehri 

Not:Vermiş olduğumuz adrese giriş yapamıyorsanız aşağıdaki serverları deneyiniz:


 Herhangi bir sorunda bu yazı altına yorum olarak bildirebilirsiniz.İyi günlerde kullanın. 

Sıkıntılarınızı gidermek için videolu anlatım buyrun:




"iPubLiker İle Beğendirme İşlemlerini Yapamıyorum" diyen arkadaşlar aşağıdaki işlemleri yaparak tekrar deneyiniz.

  •  http://www.facebook.com/about/subscribe Bu adrese girin ve aboneliklere izin verin.Yaşınızı +18 yapmanız gerekli,18 yaş altları için abonelik izinlerine Facebook onay vermiyor.
     
  • Hesap ayarlarından güvenli gezinmeyi kapatınız.
     
  • Gizlilik ayarlarınızı herkese açık konumuna getirin.

79 yorum:

  1. çok teşekkürler ardacım harika bi şey bu

    YanıtlaSil
  2. esracık ne demek siteyi çözdüğüm an size iletmek istedim :)

    YanıtlaSil
  3. ardam çok sağol kanka benim sayfalar uçacak bununla

    YanıtlaSil
  4. Fevzi inşallah inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Allah razı olsun senden kaç tane şey denedim adam gibi bi bu var

    YanıtlaSil
  6. Adsız Ne demek rica ederim..

    YanıtlaSil
  7. benim_bookum@hotmail.com23 Haziran 2012 20:39

    nasl yapacam yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam,anlatımı vermişim.Daha dikkatlı okuyunuz.

      Sil
    2. ipubliker açılmıo böyle bir site yok dio

      Sil
  8. Arda kardeşim teşekkür ederim nezamandır arıyordum senden rica etmiştim kırmadın eline sağlık :)/ Alper Orhan

    YanıtlaSil
  9. şey ben ilişki durumunu nasıl beğendiricem ?

    YanıtlaSil
  10. şey ben ilişki durumunu nasıl beğendiricem ?

    YanıtlaSil
  11. kardeş bu hata weriyo inqilizce yazılar çıkıyo çewirdim 2 qünlüqüne bloke olmuştur diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız, yeni hesap açtığınız da bu kadar sık beğeni işlemi yapamazsınız bu yüzden 3 günlüğüne bloke olmuş.3 gün sonra devam edebilirsiniz...

      Sil
  12. arda sana abone oldum hala admine abone ol diyor.Üste beğenilcek abone oluncak şeyleri koysana rica etsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Admin,ben değilim.Abone olunacakta bir şey yok sistemde.Bir yerde hatanız var.

      Sil
  13. Evet arda abi bloke olmuş veya da abone olun diyor. Sorunu çözmeme yardım edebilirsen sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sistemi uzun bir süredir kullanmıyorum.Bloke süresinin dolmasını bekle.Daha sonra tekrar dene.Ben de bu arada biraz kurcalayayım sistemi.

      Sil
  14. arda abi yapabildinmi ya _?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sistemin kurucusu ile ilgili bir sorun var.Tek çare beklemek.

      Sil
  15. eee yapanlar şuanda neden apıyor. Bildiğin bir site varmı :?

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar,sorun yaşayanlar,yazının sonunda belirtmiş olduğum maddeleri uygulasınlar.Eğer yine hata alıyorsanız yeni bir uygulama vereceğim.Bilginize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm siteye girmeye çalışıyorum fkat hata diyor :(

      Sil
  17. kardeş bunda sınır varmı acabaa çünkü 1500 iken 2400 e kadar çıkarttı ama şimdi aynı şekilde yapyorum çalışmıyo bi yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamaya yeni kişilerin katılmasını bekleyin.Aynı kişiler olduğu için beğeni sayısı eskisi kadar hızlı artmıyordur :)

      Sil
  18. kardeş bunda sınır varmı acaba çünkü yapıyodum güzel çalışıyodu şimdi yapıyorum aynı şekilde çalışmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamaya yeni kişilerin katılmasını bekleyin.Aynı kişiler olduğu için beğeni sayısı eskisi kadar hızlı artmıyordur :)

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. Yazının sonuna bakın.Sorun çözümü için bir kaç alternatif var.

      Sil
  20. packets received benim hep 0 ve hiç beğeni olmuyor neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendirmek istediğiniz şeyin gizliliğini Herkese Açık olarak ayarlayın.Verdiğiniz ID'yi kontrol edin.

      Sil
  21. Kurtulmak İstiyorum Durmadan Site Beğeniyorum
    yardım Edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamalar bölümüne gidin,kullanmadığınız tüm uygulamaları kaldırın.

      Sil
  22. Lütfen Yardım Edin kurutulmak için ne yapmalıyım durmadan bi site beğeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamalar bölümüne gidin,kullanmadığınız tüm uygulamaları kaldırın.

      Sil
  23. Kardeş ben bundan nasıl kurtulabilirim durmadan site beğeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamalar bölümüne gidin,kullanmadığınız tüm uygulamaları kaldırın.

      Sil
  24. Bu site markevin'e aittir suanlık S1 - S2 Bakımdadır sunucusu biziz,

    YanıtlaSil
  25. Abonelerimi nasıl kasacam ??

    YanıtlaSil
  26. Arkadaş ßende 2days Felan Dio Çalışmıo Nieki Bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 gün sonra tekrar deneyin.Sunucularda hata olabilir.Ayrıca yazının sonundaki maddeleri uygulayın !

      Sil
  27. ya ben sayfa idsini yazıyorum intialiizing diyor bişey olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iPubLiker İle Beğendirme İşlemlerini Yapamıyorum" diyen arkadaşlar aşağıdaki işlemleri yaparak tekrar deneyiniz.

      http://www.facebook.com/about/subscribe Bu adrese girin ve aboneliklere izin verin.Yaşınızı +18 yapmanız gerekli,18 yaş altları için abonelik izinlerine Facebook onay vermiyor.

      Hesap ayarlarından güvenli gezinmeyi kapatınız.

      Gizlilik ayarlarınızı herkese açık konumuna getirin.


      Yukarıdakileri yaptınız mı? Eğer yaptığınız halde olmuyorsa.Farklı bir hesapta deneyin ya da 20dk bekleyerek tekrar deneyin.Bende sorunsuz çalışıyor..

      Sil
  28. Ok'a basıyorum bir şey çıkmıyor, yardımcı olur musunuz ? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni bir uygulama buldum.Onu yayınlayacağım.

      Sil
    2. yeni uylamayı artık paylaşırmısın Lütfen

      Sil
  29. yeni uyqulamayı yanınlarmısın kardeşim ricca etsemm :D

    YanıtlaSil
  30. KArdeş Lütfen Yardım eT ben yapamdım face linkimi verem sana ekle beni orda konuşup yardım ederisn http://www.facebook.com/abdullah.ustunel kardeş Bu benim facem ekle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm,bu şekilde yardımcı olamam.

      Sil
  31. Lütfen Yardım ET :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://aerakman.blogspot.com/2012/07/f8f-ile-facebook-begenileriniz-tavan.html

      Sil
  32. Benım olmuyo sonuna dek olmuyo nedense bna yardımcı olcak kardes nerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://aerakman.blogspot.com/2012/07/f8f-ile-facebook-begenileriniz-tavan.html

      Sil
  33. yardım edın ßna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://aerakman.blogspot.com/2012/07/f8f-ile-facebook-begenileriniz-tavan.html

      Sil
  34. Allah askına yaw ne den olmuyo bnmkı lanet olas ya 6 saatır uarasıyum yemınle olmuyoo sonuna kadr doqru ama olmuyoooooooooooooooo yardımcı on bna

    YanıtlaSil
  35. adminimmm.(: Teşekürler beqendirme çaLıştı.Snde yorum hilesi'Dé varmıydı onu srcktm ya.?:)

    YanıtlaSil
  36. Hm Güzel Birşeye Benziyor Teşekkürler

    YanıtlaSil
  37. yaw ben videoda ne gösteriyorsa yaptım hiç hata vermiyor oluyor Packets Received: 80 | 80 Total Packets Sent. - STOP

    YanıtlaSil
  38. yaw ben videoda ne gösteriyorsa yaptım ama olmuyor hatada vermiyor begeni gelmiyor Packets Received: 80 | 80 Total Packets Sent. - STOP

    YanıtlaSil
  39. Yapamıyorum. 'Done, Sending Packets. :D' diyor.

    YanıtlaSil
  40. Geçersiz erişim diyo ?

    YanıtlaSil
  41. Admin
    Not Found

    Error 404
    böyle diyor

    YanıtlaSil
  42. admin kardşm benim durmlarım bğenilmiyor yaş abonelik güncelleme vesayre herşey tam ama yinede olmuyor :(

    YanıtlaSil
  43. Hocam artık çalışmıyor mu bu? Site açılmıyor.

    YanıtlaSil
  44. Merhaba! Benim facebook/TürKiyeM Sayfam var. 49.536 üyem var. Sayfamı Daha fazla üye almama yardımcı olurmu bu?

    YanıtlaSil
  45. http://aerakman.blogspot.com/2012/06/ipubliker-ile-facebook-sayfanza-aktif.html

    YanıtlaSil
  46. sayfa beyendirme nasıl yapacam yapamadım yardımcı olun lutfen

    YanıtlaSil
  47. slm ben beyendirme yapmak ıstıyorum ama yapamıyorum yardımcı olurmusunuz lutfen

    YanıtlaSil
  48. Yanıtlar
    1. Bu uygulama Facebook tarafından engellendi.

      Sil
  49. abi verdigin linklerin hicbirine girmiyor kapandı mı yoksa bu ?

    YanıtlaSil

Sadece yazı ile ilgili yorumlar atınız.
Soru&Sorunlarınız için yorum kısmını değil İletişim kısmını kullanınız.